July 06, 2010

If you're that hungry, steal someone else's food will you.



Malam tadi saya takda mood nak tido awal Jadi Lepas subuh baru saya tidur. Apa jadi? Mesti la bangun lewat kan. Dalam pukul 11 lebih baru saya terbangun. Ish Ish. Hurmm, X lama lepas tu, perut saya pun berkeroncong tandanya dah lapar la tue. Turn hari tu, roommate saya Ainal kena masak breakfast. Jadi saya tanya la Ainal,

'Ainal masak apa hari ni?'

Ainal pn jawab la. 'Masak maggi jea utk semua org. dah kembang dah tu kut mee dye'.



Dengan happynya saya pun menjawab,

'Ala xpe, perut dah lapa kembang ke kempis ke maggi tu semua pun masuk aje'.

Saya pun pergi le ke arah periuk yang Ainal dah letak atas meja kat lua bilik tue.

Saya ambik mangkuk, sudu, dan saya pun angkat la Penutup Periuk tue.

Cuba teka saya nampak apa?

Bukan tomato, bukan carrot, tapi makhluk yang saya paling geliiiiiiiiii iaitu ?

............ MR. LIPAS. Apa lagi? TERJERIT la saya kan!

'ainaaaaal! ada lipas crawling dalam maggi ainal nieee'.

Ainal pun berlari la ke arah saya dalam keadaan terkejut. Kesiaan ainal ..

Dengan sedihnya maggi tu terpaksa dibuang .. Semua sebab siapa? sebab Mr. Lipas. Nasib baik la ini Mr. Lipas Junior. Bukan bapak lipas. Haiya. Tapi still la lipas kan? Yang penting saya tak termakan lipas tue. Trauma nye saya ok. Haha.

Moral of d story, lepas masak mesti tutup periuk rapat2 supaya tak bagi Mr. lipas masuk. Duk Mesir nie kena hati2 hehe. U'll never know whats coming after you x)


No comments:

Post a Comment